Sunday, 19 September 2010

Opeaand by Boyden-sterrewag, Bloemfontein - RSG opname vir Sterre en Planete



Klik op die foto's om te vergroot
Foto bo: Daar's hy. Die Hubble ruimte teleskoop sorg altyd vir groot opgewondenheid tydens ope-aande by Boyden-sterrewag.

Foto middel: Thinus van der Merwe, Prof Matie Hoffman en Hennie Maas aan die gesels tydens `n opname van die gewilde Sterre en Planete-program wat Donderdagaande om 20:30 op die lug is.

Foto onder: Die gehoor luister aandagtig terwyl die opname gemaak word. 

Foto's: Hannes Pieterse

1 comment:

  1. Ai man! Dat die ystervoël nou so vir my moes wegvlieg en dit met 'n misverstand met die tye! My seun reken so iets moet jou ten minste eenmaal in jou lewe oorkom! Maar hoekom dit nou juis dié naweek moes gebeur, weet ek nie! Ek is oneindig jammer dat ek julle so in die steek gelaat het, maar baie bly om te sien die aand het steeds lekker vlot verloop en dat daar sommer baie aksie was. Hoop ek kan dit nog eendag kom opmaak.

    Willie Koorts

    ReplyDelete